sobota, 18 stycznia 2014

Cześć nazywam się Łukasz Ginalski i zapraszam w świat mojej fotografii.
Bardzo mi miło, że ktoś tu zaglądnął trafił(a)  - na początek powinienem się chyba jakkolwiek przedstawić - zwłaszcza, że nie mam swojej prywatnej strony.
W telegraficznym skrócie pracuję w szeroko rozumianej branży fotograficznej - doradztwo sprzętowe wszelkiej maści i rodzaju na co dzień, od czasu do czasu wykonuję fotografie ślubną, produktową
sportową, modową i teatralną.
Najlepiej czuję się jednak z aparatem na ulicach znanych mi miast, Krakowa w którym pracuję, Rabce-Zdroju w której mieszkam z żoną i synem, oraz Tarnowem gdzie w przemysłowej ale ciekawej architektonicznie dzielnicy, jest mój rodzinny dom wraz z moim małym ale całkiem fajnym studiem, do którego zapraszam, czy to na sesje fotograficzne czy tematyczne warsztaty fotograficzne, które co jakiś czas udaje mi się zorganizować.
Na początek kilka zdjęć które zrobiłem w Krakowie w piątek 17.01.2014r popołudniu idąc z pracy na Lea do MDA. Zapraszam do komentowania i konstruktywnej krytyki.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz